Who we are

Het team

Het team van The Assistant bestaat uit 4 pittige vrouwen met een creatieve geest. Lees de korte bio's en leer Babs, Wendy, Jolijn & Anke beter kennen.

Babs

Babs startte in 2015 The Assistant op met meer dan 20 jaar ervaring in administratie & organisatie. Ze is een avontuurlijke 40-er met een groot hart, een creatieve geest, een vlotte pen & babbel, een liefde voor “alles op zijn plaats”, praktische oplossingen zoeken, mensen en organisaties helpen en samenbrengen, creatief meedenken en pure chocolade 😊

 

Waarmee kan Babs je helpen?

 

The Assistant says it all… met een ruime ervaring in office organisation & all-round administratie met een commercieel tintje, zorgt Babs mee voor het reilen en zeilen van je bedrijf en team.

 

Voor je office management, de planning en praktische uitvoering van je projecten of het vereenvoudigen van administratieve processen, kan je terecht bij Babs. Ook voor het bedenken en uitwerken van commerciële acties of het organiseren van een event, congres, seminarie of party.

 

Haar tic nerveux om alles op z’n plaats en netjes geordend te krijgen en te houden krijg je erbij. Babs is verslaafd aan het organiseren van je werkplek, archief, huis, winkel, … Voelt zich Alice in Wonderland als ze orde in de chaos kan creëren!

Wendy

Wendy is Generation X en een echte globetrotter. NYC, Hong Kong, Londen, Parijs… Been there, done that 😊

Met al haar creativiteit, haar oog voor detail, enthousiasme en ervaring wil ze mensen positief inspireren op het werk en thuis.

 

Waarmee kan Wendy je helpen?

 

“One picture says more then a thousand words!” De perfecte samenvatting van een workshop in een tekening dat is graphic recording of “real time” tekenen. Tijdens een workshop of conferentie wordt de essentie van het onderwerp uitgetekend met keywords, symbolen en tekeningen. In één oogopslag zie je het resultaat van de workshop of de belangrijkste thema’s van de conferentie.

 

Wendy maakt als grafisch ontwerper jouw logo en huisstijl, advertentie, flyer, brochure, uitnodiging, nieuwsbrief, leaflet, illustratie, display, banner, verpakking, presentatie of wat jij nog kan verzinnen.

 

Zij doet fotoshoots voor fashion en food. Maar ze gaat ook de artistieke tour op met haar eigen boudoir stijl en fine art photography. Wendy is mede-oprichter van het Clavani kunst collectief.

 

Als event organizer werkt Wendy een concept of thema van A tot Z uit voor jouw event, (bedrijfs)feest, congres, vernissage, open house, …

 

Jolijn

Jolijn is een administratieve duizendpoot, sterk in organisatie en planning en creatief in het deskundig uitwerken van projecten. Ze is een mid-veertiger, maar jong van geest, een leergierige doorzetter, punctueel, zelfstandig met zin voor initiatief. Jolijn houdt van orde, discipline … en van een open gesprek, city-hoppen en verse soep 😊

 

Waarmee kan Jolijn je helpen?

 

Jolijn heeft een ruime ervaring in all-round administratie & office management. Ze werkte als regie- en productie assistente bij Eén en heeft meer dan 15 jaar ervaring als projectorganisator en office manager.

 

Wil je hulp bij je administratie, de praktische organisatie en opvolging van je projecten, boekhouding of evenementen? Bij de communicatie naar je klanten: mailings, nieuwsbrieven, … oa. in MailChimp?

 

Of meer technisch, hulp bij grafische opmaak in Indesign voor drukwerk, aanpassingen aan je website in WordPress, Squarespace, Wix of One of bij je mailingbestand of database up-to-date te houden?

 

Dan ben je bij Jolijn aan het juiste adres. Ook op een event-dag leidt Jolijn alles in goede banen. Haar slechtste kant? Soms is ze ook wel wat te perfectionistisch 😊.

 

Anke

Anke is een avontuurlijke, sportieve 30-er die steeds op zoek is naar de leukste en nieuwste plekjes, hapjes en drankjes. Cultuurfan + food- & boozlover. Pleaser nummer 1, mega plantrekker en gedisciplineerd. Ze is gepassioneerd door plezier, sociale contacten (communicatief!), lachen en genieten. Anke is van vele markten thuis (vooral de vogeltjesmarkt 😊).

 

Waarmee kan Anke je helpen?

 

Anke komt to the rescue voor je administratieve taken, samenstellen van je commerciële contactenlijst en follow-up van je social media (LinkedIn, Facebook, Instagram). Ze is onze practical eventplanner & -do’er en zorgt ervoor dat je gasten niets te kort komen!

 

Als lerares zet ze graag de puntjes op de “i”. Anke is onze detective op het vlak van spellings- en grammaticafouten en leest al je communicatie na.

Heb je interesse om ook een Assistant te worden?

Wil je bij ons team?

Wij zijn steeds op zoek naar nieuwe freelance collega's!

 

Neem contact op met Babs via hallo@theassistant.be

The Assistant

Martouginlei 19 | 2930 Brasschaat

 

Gsm: +32(0)478 66 06 98

E-mail: hallo@theassistant.be